Založ si blog

„Demencia a márnotratnosť postihla Slovensko“

Nechcem vystupovať anonymne a preto sa predstavím. Volám sa Jaro Pokorádi. Som biológ a celý život (dnes už skoro 30 rokov) pracujem so zvieratami a ich podstatou. Tou podstatou myslím hlavne chápanie ich biológie až na ich molekulárnej a bunkovej úrovni. Dnes som členom Animal Reproduction Centre, kde sa venujem hlavne andrológii, čiže reprodukčnému zdraviu samcov od kocúra, psa, býka až jeleňa, či muflóna. Myslím, že som úspešne založil dve pracoviská, jedna na univerzite v Nitre v roku 2001 – Univerzitne vivárium SPU, ktoré má okrem iného hlavne environmentálnu funkciu. To druhé pracovisko bolo založené v roku 2007 a išlo o prvú inseminačnú stanicu pre divožijúcu zver. Andrológii sa venujem od 7.11.2007, kedy som absolvoval stáž na Novom Zélande.  Počas 13 rokov sa mi podarilo s kolegami odskočiť od okolitého odborného sveta a vyvinúť špeciálne kryokonzervačné postupy pre rôzne druhy zvierat od orla, cez barany, býkov, bizónov, jeleňov, kamzíka, až po vlka.

Ale z mojej minulosti a hlavne počas štúdia a tvorby môjho doktorátu z genetiky mám stále blízko aj k tej najpodstatnejšej súčasti nášho bytia, a to je DNA. Princíp štruktúry DNA alebo RNA je pre všetky živé organizmy, od jednobunkových až po človeka rovnaký. Ale to je len na úvod niečo o mne. Ešte možno jedna vec.. nikdy nebudem ovca. A netransparentnosť a korupcia v rukách ľudí, ktorým dala moc verejnosť, teda my… musia byť eliminované, pretože ide aj o naše životy a budúcnosť.

A preto som sa dnes rozhodol vstúpiť do sveta blogu a podeliť sa o moje skúsenosti a názory.  

Prednedávnom som v denníku Pravda informoval o tom, že testy na Covid (radšej budem používať spojenie C-19) sú predražené a niekto v mene Vlády SR si tu robí biznis na úkor strachu a paniky davu. Áno, bolo to 3.4.2020 a zmenilo sa iba to, že sa zapojili aj pracoviská, ktoré boli odstrčené bokom, pritom spĺňali všetky podmienky. A dôležitý fakt… faktami podložené náklady do 20 Eur na RT PCR. Dnes vláda a súkromné laboratória naďalej pýtajú od ľudí od 50 do 100 Eur. A ani to čo je prezentované, že je zadarmo, tak samozrejme nie je, platíme to my všetci z našich daní. A náklad 20 euro netvrdím len ja. Pozor, tvrdia to ľudia, ktorí sú erudovaní, súdni znalci, či ľudia z praxe. Všetko ostatné sú lži podporované vládou SR. A rozkrádanie v priamom prenose s presnými číslami. Ak totiž ide o život krajiny, národa, nemal by nikto na tejto vojne profitovať a úžernícky zarábať na nešťastí iných. Žiaľ, deje sa to  aj po výroku premiéra, že chce a teda už aj kúpil ďalšie testy v miliónoch eur, čiže vyhodil peniaze nás všetkých z balkóna na úrade vlády..

Len malý sumár:

Otestovaných viac ako 580 tis. ľudí = 580 000 x 70 = 40 600 000 Euro!!! Z toho minimálne 29 000 000 Euro bolo pre niekoho vrecko a z našich peňazí. A toto vykrádanie štátnej pokladne pokračuje ďalej. A v čom je to krádež na druhú? Že ak by sa testovali ľudia, ktorí sú s klinickými príznakmi, tak ušetríme viac ako 90% týchto prostriedkov. Áno, menej ako 10% je naozaj pozitívnych a z nich len malá časť potrebuje zaťažiť nemocnicu/JISku. A dnes chce premiér vyhodiť do kanála ďalších vyše 50 mil. Tento štát už dnes vyhodil viac ako 80 mil. Eur keď zahrniem aj celoplošný zámer testovania. Len pán Sulík, Krajniak či Krajčí môžu povedať, čo všetko by sa dalo kúpiť, kompenzovať a udržať pri živote za tieto peniaze. Z tohto nebude mať osoh nikto. Iba štatisticky úrad a hospodárstvo na kolenách. A jedno štatistické číslo bez vypovedacej hodnoty.

Nepodceňujem C-19, je to vážne vírusové ochorenie. Dodnes som sa nenakazil a ani nikto z mojich blízkych. A to som v kontakte s veľa ľuďmi, pretože to moja práca. A žijem v domácnosti s rizikovými osobami (nad 70+, deti). Je to preto, že naozaj ak mám základy hygienického správania, tak je šanca infikovania sa minimálna. Skúste vysvetliť jednoducho ľuďom, že ak aj stretnem človeka s C-19 v tele a nekýcha, nepľuje, máme rúška a nemáme neprimeraný osobný kontakt, tak ma nakaziť nemôže a ani nevie.

FAKT je, že prítomnosť zlomkov vírusov a teda aj pozitívny test RT-PCR neznamená, že som chorý, nakazený, nebodaj infekčný, ako veľakrát počujeme od politikov, ale aj „odborníkov“ z radov lekárov, ktorí sa však nikdy v živote nepriblížili ku klinickým pacientom, lekárom z praxe. Prosím, aby ani média neprevzali klamstvá s rôznymi tvrdeniami spriatelených firiem pána Boha a Matoviča, že nejaká slovenská firma vyvinula nejaký špecifický test a niečo daruje.. Nič nikto nedaruje, je to obchod. Ak by sa spýtali nezávislých odborníkov, ktorí sa neprežierajú na tejto kríze a panike, tak by zistili, že to nie je ani slovenská spoločnosť, a že všetky najpodstatnejšie ingrediencie tohto testu sa dovážajú z USA, Nemecka, Japonska a z Číny. Nastrihať primer vírusovej nukleovej kyseliny dokáže doktorand v II. ročníku UK, SPU či UVL.

Testovať zdravých ľudí sa musí zastaviť!  Viete si predstaviť, že by sa plošne testovalo na HIV, čo je stále v škále tzv. smrteľných vírusov. Neviete. Dnes zastávam názor, ktorý nie je majoritný, a ktorý mám z vlastných skúseností a pocitu. Toto nie je smrteľný vírus. Vírus sám o sebe potrebuje hostiteľa s narušeným, alebo poškodeným zdravím. C-19 nie je smrteľný vírus a hystéria je len mediálnou vojnou prekryť hospodársku a ekonomickú krízu. Šialenstvom, akým média pomáhajú šíriť strach mi pripomína selekčný plán na salaši. Tam ak jedna, dve ovce nejdú so stádom a stále odbiehajú od stáda, tak jednoduchšie je pre baču (šéfa stáda) zabiť ich a mať z nich iný úžitok. Toto je šialený model pre tých, ktorí na tomto zarábajú.

Informujme o faktoch, ktoré sú dôležité. A to sú klinicky infekční ľudia, počet nevyhnutne hospitalizovaných a trebárs na ventilátore. Ak chcem uvádzať pravdu, tak budem písať počet mŕtvych na C-19, ale nie prípady, kde aj patológ s podpisom pod pitevným protokolom bude niesť zodpovednosť, že ide naozaj o úmrtie, ktoré spôsobil C-19. Vieme a aj z osobnej diskusie s patológom, že to tak nie je a že sú v tejto „štatistike“ aj úmrtia, ktoré sú onkologické, alebo kardiologické s pozitívnym nálezom vírusu C-19. Inak povedané, ak dostanem infarkt a pri pitve zistia, že som mal v sebe C-19 a ešte napr. aj HIV, tak v mene hystérie, budem figurovať iba v štatistike Corona mŕtvy. Bez infarktu a bez AIDS.

Matovič ani jeho ovce nezastavia, neeliminujú a ani neozdravia Slovensko tým, že budú márnotratne testovať všetkých ľudí. Nato stačí elementárna vzdelanostná úroveň, aby vedel, že pomôže selektovať klinicky chorých pacientov na C-19 a to na ľahké a stredné ťažkosti, ktoré vedia byť v domácom liečení pod kontrolou obvodného lekára a do nemocníc prijímať iba závažné a komplikované stavy.  To chce lekára na oddelení, ktorý zoberie zodpovednosť a má logistické zmýšľanie. A venujme energiu a čas nemocníc naozaj závažným priebehom a komplikovaným stavom.

Je veľmi ťažké bojovať proti demencii, ktorú postihla naša spoločnosť, myslím tým tú našu ľudskú spoločnosť. A viem, že pre veľa dobrých ľudí je proti srsti ísť na ulicu povedať svoj názor. Ani to nie je cesta, pretože aj táto forma názoru sa dá pretočiť na „protest náckov“ a celé vedomie informácií  stráca na váhe. Ja stále verím, že vo vláde sú ľudia, ktorí majú v hlave viac mozgových buniek, ako veľavravný samozvaný ekonóm s kolektívnou diplomovou prácou. Odbornosť musí byť priorita a amaterizmus rozhodnutí, ktoré sála premiér sú ohrozením životov ľudí na Slovensku. Držme si palce na boj s ľudskou blbosťou a skúsme sa všetci správať zodpovednejšie ako naša vláda.

Jaro Pokorádi  – jeleň

Medveď ako nepriateľ štátu.

04.07.2022

Medveď ako nepriateľ štátu. Na úvod pre informáciu prečo sa biológ ako ja vyjadrujem k tejto téme. So zvieratami v priamom kontakte pracujem 22 rokov, keď rátam iba profesionálnu prácu, čiže po ukončení univerzity. Zároveň si dovolím ako jeden z mála porovnávať, radiť a hlavne odborne vedieť, čo robíme zle a čo dobre. Hlavne kvôli medveďom som s ďalšími [...]

Demokracia s nádorom v hlave – oprava sveta

08.06.2022

Som z toho naozaj jeleň. Článok zmizol tak píšem znovu 🙂 Ale pre dodržanie mojich vlastných osobných zásad sa budem snažiť vyjadrovať iba k veciam a témam biologickým, ktoré spolu súvisia. Som aplikovaný biológ, doktorát mám z genetiky zvierat a dnes som okrem iného spolumajiteľ veterinárnej a reprodukčnej ambulancie pre zvieratá. Som sám sebe pánom, nepodlieham pod [...]

Demokracia s nádorom v hlave

08.06.2022

Demokracia s nádorom v hlave Som z toho naozaj jeleň. Ale pre dodržanie mojich vlastných osobných zásad sa budem snažiť vyjadrovať iba k veciam a témam biologickým, ktoré spolu súvisia. Som aplikovaný biológ, doktorát mám z genetiky zvierat a dnes som okrem iného spolumajiteľ veterinárnej a reprodukčnej ambulancie pre zvieratá. Som sám sebe pánom, [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 20568x
Priemerná čítanosť článkov: 2938x

Autor blogu

Kategórie