Založ si blog

OTVORENÝ LIST PREMIÉROVI

Vážený pán premiér,

Po zvážení všetkých okolností ohrozenia zdravia mojich detí, príbuzných a seniorov v spoločnej domácnosti, si Vás úprimne dovolím informovať, že na testovanie do infekčných ohnísk (centier) nepôjdem ani ja, ani moje deti. Aj vzhľadom k tomu, že jedno z mojich detí má menej ako 2 roky a druhé má diagnostikované autoimunitné ochorenie. Ísť sa testovať do infekčného prostredia znamená, že by som priamo ohrozil ich zdravie a život.

 

Vyše 6 mesiacov ich úspešne chránim pred zavlečením Covid 19 do našej rodiny a Vaše verejné testovanie je najvyšším možným ohrozením zdravia. Všetky odberové miestnosti (miesta) by mali mať status „biohazard“, keďže sa tam bude pracovať s infekčným materiálom od tisícok ľudí a hygienici Vám povedia, že s každou biologickou vzorkou je potrebné pracovať ako keby bola infekčná. Prakticky je nemožné po každom „pacientovi“ po testovaní vykonať tzv. radikálnu dezinfekciu prostredia, vrátane vzduchu germicídnym žiarením.

 

Z tohto titulu som nadobudol reálne názor, že zo strany štátu nebude zabezpečené neinfekčné prostredie pre odber mňa, rodinných príslušníkov a detí. Zároveň si myslím, že ohrozujete zdravie všetkých občanov Slovenska, pretože sa nedobrovoľne môžu infikovať ľudia, ktorí majú svoje vlastné diagnózy napr. kardiologického charakteru, diabetes, či iné, ktoré môžu pri kombinácii s vírusom C-19 skomplikovať ich zdravotný stav.

 

Z týchto dôvodov na Vás podávam zajtra trestné oznámenie za všeobecné ohrozenie obyvateľstva v zmysle § 284 Trestného zákona a súčinne za zneužitie právomoci verejného činiteľa, keďže ste prekročili právomoci predsedu vlády SR a aktivizovali ste OS SR, čo nie je vaše právo v núdzovom čase, ktorý bol vyhlásený. Podstatu trestného činu všeobecného ohrozenia v zmysle § 284 Trestného zákona spáchate spôsobením všeobecného nebezpečenstva, alebo zvýšením všeobecného nebezpečenstva.

 

S pozdravom vyštudovaný aplikovaný biológ a genetik.

Ing. Jaroslav Pokorádi, PhD.

Medveď ako nepriateľ štátu.

04.07.2022

Medveď ako nepriateľ štátu. Na úvod pre informáciu prečo sa biológ ako ja vyjadrujem k tejto téme. So zvieratami v priamom kontakte pracujem 22 rokov, keď rátam iba profesionálnu prácu, čiže po ukončení univerzity. Zároveň si dovolím ako jeden z mála porovnávať, radiť a hlavne odborne vedieť, čo robíme zle a čo dobre. Hlavne kvôli medveďom som s ďalšími [...]

Demokracia s nádorom v hlave – oprava sveta

08.06.2022

Som z toho naozaj jeleň. Článok zmizol tak píšem znovu 🙂 Ale pre dodržanie mojich vlastných osobných zásad sa budem snažiť vyjadrovať iba k veciam a témam biologickým, ktoré spolu súvisia. Som aplikovaný biológ, doktorát mám z genetiky zvierat a dnes som okrem iného spolumajiteľ veterinárnej a reprodukčnej ambulancie pre zvieratá. Som sám sebe pánom, nepodlieham pod [...]

Demokracia s nádorom v hlave

08.06.2022

Demokracia s nádorom v hlave Som z toho naozaj jeleň. Ale pre dodržanie mojich vlastných osobných zásad sa budem snažiť vyjadrovať iba k veciam a témam biologickým, ktoré spolu súvisia. Som aplikovaný biológ, doktorát mám z genetiky zvierat a dnes som okrem iného spolumajiteľ veterinárnej a reprodukčnej ambulancie pre zvieratá. Som sám sebe pánom, [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 20622x
Priemerná čítanosť článkov: 2946x

Autor blogu

Kategórie