Založ si blog

Karma premiéra, ale hra s občanmi SR pokračuje. Som z toho jeleň. A čo. .

Nie som spisovateľ, nie som dokonca ani politik, takže myšlienky, ktoré produkujem sú surové dáta, málokedy, ak vôbec, tak prepisujem to, čo cítim a čo som napísal na prvý krát. Ale ja som obyčajný biológ, takže si to dovoliť môžem. A nie som premiér krajiny, ktorú všetci milujeme, lebo sme sa tu narodili, máme tu rodiny, priateľov, spomienky, prácu a žijeme tu. A ak by som aj tu napísal niečo ostré, tak je tu administrátor, ktorý to nepustí. Demokracia a slobodné slovo áno, ale nie mimo zákona a etiky.

 

Prečo som písal ten vrchný odstavec? Lebo demokracia nie je anarchia, a spočíva v slobodnom slove a názore, ktoré ale nemá byť motívom urážok a invektív, napr. aj na kolegov v práci, doma, na ulici.

 

Mne ako biológovi, ktorý je okrem iného vorkoholik a stále pracuje bez ohľadu na dobu, stretávam sa s ľuďmi, zvieratami po celej Európe a som zdravý a zodpovedný, nie je jasné a ani logické, ako sa mohol premiér, predseda vlády nakaziť??! Ak by dodržiaval všetky 3 základné opatrenia, tak prenos vírusu je minimálny. Odporúčam si umyť ruky aj pred čúraním, aj po. Robím to už dávno pred krízou 😊 Áno, asi urobil chybu, asi porušil to, čo kladie za vinu všetkým nezodpovedným. Nemal rúško, podával si ruky, nedajbože sa objímal, alebo si len neumyl ruky po čúraní. Karma dobehla aj jeho. Alebo je to celé inak. Jeho falošná pozitivita je len šachová hra predsedu vlády, pretože on sa dnes medzi prvými zaočkovať určite nemôže.. a ani nedá. A to sa blížil termín 27.12.2020, čo je predpokladaný termín vakcinácie v EU.

 

Ak ste čítali môj príspevok pred týmto, tak som písal o nezmyselnosti celoplošného testovania, podal som dokonca na predsedu vlády trestné oznámenie za všeobecné ohrozenie obyvateľstva, pretože som vedel, čo predstavujú odberové miesta, a že ten infekčný tlak je tam obrovský (inak do dnešného dňa má toto trestné oznámenie vtipne nazvané „odovzdávací štatút“, to znamená Generálna prokuratúra SR odovzdala Krajskej prokuratúre a Krajská prokuratúra odovzdala Okresnej Prokuratúre a stále sa nič nedeje). Desiatky príkladov mojich priateľov, ktorí predtým chodili poctivo len do práce, do obchodu a domov sa práve na odbernom mieste infikovali. Vírus nie je exkrement psa, ktorý zabalíte bezpečne do papierového vrecka a zahodíte do koša. Rovnako sa potvrdila nezmyselnosť uskutočniť tento proces s antigénovými testami, kde sami vládni predstavitelia vedia aj na vlastnej koži, že antigén test negatív a následne PCR pozitív. Potvrdilo sa to odborne a tak sme zažili dokonca celosvetové fiasko, ktoré riadil podvodník už od študentských čias. Predseda vlády Igor Matovič. A nie kvôli Sulíkovi tu dnes vo veľkom umierajú ľudia, ale práve pre tento nezmyselný experiment, pretože ak to zoberú do rúk matematici a nezaujatí virológovia (tí čo rozumejú životu vírusov a ich reprodukcii), tak zistia, že enormný nárast pozitívnych prípadov, reálne infikovaných nastal od inkubačnej doby vírusu, ktorá reflektuje dátum celoplošného cestovania. Pán premiér a pán hlavný hygienik môžu priamo za životy, ktoré ohrozili a vystavili infekčnému tlaku vyše troch miliónov Slovákov, nedôkladne zabezpečili DSS, pritom všetci aj tí kompetentní vedia od začiatku výskytu C-19, že najohrozenejšími sú dôchodcovia, DSS a hranice. Štátne hranice sú skoro nepretržite voľné bez kontroly. Viem niečo o tom, je to moja osobná skúsenosť. Stačilo málo, dať DSS do núdzového kontrolného režimu ešte na jar a nepretržite regulovať chod štátnych hraníc.

 

Ale poďme k odbornosti odborníkov. Sú naozaj lojálni k predsedovi vlády, ale interpretujú diktát napísaný dopredu? Dnes už veľká skupina odborníkov (nie tých našich vyčačkaných), dokonca aj sám premiér Veľkej Británie priznal, že toto nie je úplne druhá vlna a ten istý vírus SARS, a či ide o mutáciu a v akej miere, a či niekto vie o deklarovanej mutácii proteínu vo víruse, že či majú operatívne zložky štátu toto dávno vedieť a možno aj vedia, len náš pán premiér nevie čo ďalej a ako nakladať s novými skutočnosťami. Nečudujme sa, zlyháva mozog nášho štátu, potom ani srdce, ani končatiny nevedia, čo majú robiť a kam ísť.

 

Nech je to ako chce, viem, že keď budete mať okolo seba iba dobrých ľudí, pozitívnych na život a budete sa naďalej správať zodpovedne, tak sa vyhnete aj ostatným typom vírusov. Najhorší je ten, čo sa volá ľudská blbosť.

 

A keďže sa blížia Vianoce a Nový rok 2021 prajme si niečo.. ja si prajem veľa dobrých ľudí okolo mňa. A to isté prajem aj vám. A verme, že dobro a láska zvíťazí nie len v rozprávke.

 

Váš jeleň 🙂

Medveď ako nepriateľ štátu.

04.07.2022

Medveď ako nepriateľ štátu. Na úvod pre informáciu prečo sa biológ ako ja vyjadrujem k tejto téme. So zvieratami v priamom kontakte pracujem 22 rokov, keď rátam iba profesionálnu prácu, čiže po ukončení univerzity. Zároveň si dovolím ako jeden z mála porovnávať, radiť a hlavne odborne vedieť, čo robíme zle a čo dobre. Hlavne kvôli medveďom som s ďalšími [...]

Demokracia s nádorom v hlave – oprava sveta

08.06.2022

Som z toho naozaj jeleň. Článok zmizol tak píšem znovu 🙂 Ale pre dodržanie mojich vlastných osobných zásad sa budem snažiť vyjadrovať iba k veciam a témam biologickým, ktoré spolu súvisia. Som aplikovaný biológ, doktorát mám z genetiky zvierat a dnes som okrem iného spolumajiteľ veterinárnej a reprodukčnej ambulancie pre zvieratá. Som sám sebe pánom, nepodlieham pod [...]

Demokracia s nádorom v hlave

08.06.2022

Demokracia s nádorom v hlave Som z toho naozaj jeleň. Ale pre dodržanie mojich vlastných osobných zásad sa budem snažiť vyjadrovať iba k veciam a témam biologickým, ktoré spolu súvisia. Som aplikovaný biológ, doktorát mám z genetiky zvierat a dnes som okrem iného spolumajiteľ veterinárnej a reprodukčnej ambulancie pre zvieratá. Som sám sebe pánom, [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 20572x
Priemerná čítanosť článkov: 2939x

Autor blogu

Kategórie